viernes, 5 de diciembre de 2014

CERCA A INTERNET

IMATGES DEL REPTE:






PREGUNTES DEL REPTE:

1- En quina ciutat es troba el fugitiu? Es troba en Basilea,Suïssa

2- Pots dir el nom del museu i d'alguna de les peces que hi podem trobar? 

3- De quina pel·lícula parla el nostre protagonista? Museu Tinguely. Heureka, la font de Tinguely...

PASSOS QUE HE SEGUIT  A L'HORA DE RESOLDRE EL REPTE:

1. He observat bé les fotos, i, m'he fixat que a la tercera, a dalt de la torre de l'esquerra es troba la bandera de Suissa.

2. Seguidament, he buscat al buscador d'imatges de Google: Estación de trenes Suiza.

3.Al buscador, he trobat diferents imatges d'aquesta estació de tren, i , al obrir l'enllaç d'una d'elles, he trobat que l'estació es troba a Basilea, a Suissa.

4. Seguidament, m'he fixat en la foto de l'escultura del carro i he buscat a Google imatges: Esculturas Basilea i he trobat la mateixa escultura, però sense la neu. Al obrir l'enllaç, he trobat que l'autor de la figura era Jean Tinguely, que té un museu a la mateixa ciutat de Basilea, el museu Tinguely.

5. Seguidament, havia de saber quina pelicula s'havia fet, aixì que vaig entrar en l'anterior URL de l'estació de trens per saber el nom i després vaig buscar Pelicula Estacion Trenes Basilea i em va surtir una web la qual deia que s'havia rodat la pel•licula "El puente de Casandra"




No hay comentarios:

Publicar un comentario